Створювати розписи для храмів - це завжди велика відповідальність перед громадою, самим собою та Богом.
Тому надзвичайно важливим є чітка монументальна послідовність: від загальних мас - до детального опрацювання кожного елементу.
Роспис храму Воскресіння Господнього передбачав вирішення ряд завдань таких, як стилістичний, колористичний та фактурний синтез всієї архітектури, стінопису та усіх елементів Храму.
Хрестовокупльний тип архітектури характерний для української архітектури поч ХХ ст. задав певний вектор для монументального вирішення розписів храму. Авторські композиції у неовізантійському стилі з чітким дотриманням канонів; довершена ритміка плям та ліній; вишукана колірна гама, - це все чітко і послідовно підпорядковано усій архітектоніці та інклюзивно виражає образ царства небесного, в актуальних для сьогодення формах.